RETURNARE
Cum returnez un produs?
Consumatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:
1. Coletele prezinta deteriorari severe;
2. Produsele au fost livrate / facturate gresit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar Consumatorul va refuza receptia. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, va primi diferenta pana la valoarea produsului inlocuitor.
3. Produsele prezinta defecte de fabricatie; In acest caz ne asumam costurile de transport.
4 Produsele au marimi eronat comandate de catre Client;
5. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului. De asemenea, conform legii Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile lucratoare de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.
6.Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, clientul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, va primi diferenta pana la valoarea produsului inlocuitor.
Ce trebuie sa fac ca sa returnez un produs?
1. Anuntati-ne in prealabil de intentia de returnare prin completarea formularului de Retur sau printr-un email la adresa office@eliteelegance.ro!
2. Veti fi contactat/a de unul din reprezentatii nostri, printr-un email sau telefonic in care vi se vor furniza pasii ce trebuie urmati.
NOTA: In orice situatie de returnare a unui produs, acesta trebuie sa fie in aceeasi stare, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, etc.). ATENTIE! Nu taiati eticheta interioara a produsului.
Vreau sa renunt la cumpararea unui produs
Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.
Anularea unei comenzi se poate face in maxim 12 ore de la plasarea comenzii.
Aceasta se poate face numai IN SCRIS prin completarea unui formular de contact.
Rambursarea contravalorii produsului se va face numai in contul IBAN al clientului. Nu se accepta colete cu valoare rambursabila in numerar.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului.
Aceste dispozitii se aplica conf. OUG 34/2014 in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.